mengenai saya

My Photo
Sg Sibol,Kulai, johor, Malaysia

Sunday, July 25, 2010

pikat kena titik

25/07

mlm dh deal ngan aye pg nak turun.aye tunjukkn lokasi kira2 45mnt prjlnan.smpai sana trus dengar BH yg dia idamkn[smpai tak bleh tido mlm].patut la,BH tu asyik nguku je keje dia.sy pasangkt petak sblah ada BH yg ajak kejekn mgu lepas,siap pasang BP trus jalankan tugasnye.tk sampai 10 mnt ada sekor BH melambung trus duk atas BP.ni la BH nye...dh la susah nak turun,bila turun nguku2 sy tgk selamba aje BH langgar racik trus tuju ke BP.pelik tak sangkut langsung.BP pun mulakan pukulan demi pukulan smpai BH trkeluar laman baru BH tertarik-tarik kaki dia,BH pun mengetis kaki trus lepas dr racik dan trus tuju ke BP.apa lg tak bg can langsung BP nak bangun.ah sudah tk leh jd ni,sy trus keluar halau BH yg sedang mengamuk tu.sayang pikat la katakn...
Aye pun tak dapat pasal BH yg dia pasang tk nak kuar.nasib baik pindah laman nk BP nak lg...

Saturday, July 24, 2010


ni la kawan aku am .. gagap ni dapat kat fraser ..
SALAM SEMUA .. NIE FIRST TIME SY BUAT BLOG NIE .. KHAS UNTUK PEMINAT2 TEKUKUR KAT MALAYSIA ..
HOPE U ALL SUPPORT ME K ..
RAJIN2 KOMEN ..